Het is weer zo ver.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver....

Door: Marieke Veldhuizen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 September 2014 | Nederland, Waddinxveen

10 Juli ontving ik mijn diploma, na een half jaar 'tanden op elkaar en gaan' is het nu eindelijk gelukt. Achteraf viel het 'tanden op elkaar' erg mee en heb ik een ontzettend leuk bedrijf leren kennen met hele bijzondere en mooie mensen. Als vakantie kracht mocht ik 3 maanden blijven na mijn afstuderen en inmiddels is het einde daarvan alweer in zicht, 30 september loopt mijn contract af en ga ik andere dingen doen :)

Wie mij een beetje kent had het aan kunnen zien komen en ja hoor, de afgelopen maanden is het plan ontstaan om naar het buitenland te gaan. Hoewel Zuid Amerika weer heel verleidelijk was, ben ik daar al geweest en is de andere kant van de wereld aan de beurt: Australië. Het waarom is eigenlijk heel simpel: een droom van een klein meisje :)

Mijn plan is om naar Sydney te vliegen en daar naar werk te gaan zoeken om mijzelf te kunnen onderhouden. Natuurlijk hou ik na mijn afstuderen eerst een weekje vakantie in Sydney en zal ik de jetlag wel moeten verwerken :) Maar als ik een beetje geland ben wil ik op zoek naar een baantje als Jillaroo, beginnend cowgirl. En inderdaad daar zit de meisjesdroom: na voor mijn eigen paardje (alweer even geleden) een western zadel, chaps, cowboyhoed, etc. te hebben gekocht wil ik nu op een paard zitten dat er ook mee getraind is en een half jaar heerlijk hard (fysiek) werken. Kortom een half jaar genieten, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe ideeën krijgen en mezelf ontwikkelen.

Ik heb er onwijs veel zin in, zie een geweldige nieuwe uitdaging voor me en ben heel benieuwd wat en wie ik allemaal tegen ga komen. Bij deze de uitnodiging om mij een beetje te volgen als ik mij letterlijk aan de andere kant van de wereld bevindt.

Nog een paar dagen bij Eosta werken en dan kan de voorbereiding en het afscheid nemen beginnen. 10 November vlieg ik.



  • 26 September 2014 - 15:35

    Albert Veldhuizen (pa):

    ja hoor daar gaat ze weer.
    Nog even bij ons thuis voordat je gaat. Gelukkig.



  • 30 September 2014 - 11:50

    Lev:

    eeeey Marieke,

    Tjonge, wat een plannen, helemaal down under. Hoop dat je een super mooi half jaar hebt daarzo, ben je wel van plan weer's naar Wageningen komen? We missen je hier hoor!!!!

    Groetjes, veel zegen op je weg!
    Lev

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6840

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 14 Mei 2015

Aussie here I come

Landen bezocht: