Op pad - Reisverslag uit Canberra, Australië van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu Op pad - Reisverslag uit Canberra, Australië van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Op pad

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 Maart 2015 | Australië, Canberra

ha leuten,

Even gauw een berichtje voordat ik weg ga. Ik heb mn Holden Commodore helemaal vol gestampt, ga zo nog naar de dealer de laatste dingen regelen/fiksen en dan ga ik op pad. Op naar Anne-Marie in Adjungbilly en dan door naar Adelaide, via Ballerat en andere leuke steden/nationale parken. Heel veel zin in (ookal kon ik vannacht niet slapen van de zenuwen :P), word een leuke ervaring en ik hoop jullie op de hoogte te houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 6834

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 14 Mei 2015

Aussie here I come

Landen bezocht: