Voorbereidingen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Marieke Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Oktober 2014 | Nederland, Wapenveld

Terug van een week rond banjeren in de regen en klei in Tsjechië begint het besef eindelijk door te dringen dat ik over 2,5 week in Sydney land. :O Toen kon ik een nachtje niet zo makkelijk slapen… :P Waar land ik precies? Waar ga ik overnachten? Kan ik werk vinden? Hoe doe ik dat als het niet lukt? Gaat alles in mijn backpack passen? Hoe realistisch is het programma ‘Border Security’ en laten ze mij wel door?  Heb ik ECHT alles geregeld?.... Het is net als schaapjes tellen… als je maar genoeg vragen stelt val je vanzelf in slaap.

De volgende dag dus maar weer mijn lijstje erbij gepakt (figuurlijk) en weer een berichtje richting Australië gedaan, nu eindelijk reactie: Vanaf 1 januari kan ik terecht op een ranch net naast Brisbane. Ik moet me alleen wel tot die tijd vermaken  Een vriendin nog een keer gevraagd hoe het nou met haar contacten zit… en ja hoor vanaf 2 december kan ik met haar mee naar Wagga Wagga. Het zal dan voor korte tijd zijn, maar wel een leuke ervaring! Een ranch waar ze nog als echte cowboys paardrijden en koeien vangen! Heerlijk!

Vandaag dus maar een rondje stad gedaan: camera is officieel overleden dus een nieuwe gekocht (shit.. toch me over laten halen.. :P), tweede hands spijkerbroeken bij de kringloop, internationaal rijbewijs en een kaart van Australië en Sydney. Ik voel me nu akelig goed voorbereid. Het enige wat ik nog moet regelen is een bankafschrift met stempel van de bank, zodat ze geloven dat ik echt centjes heb en een hostel voor als ik aankom in Sydney en dan kan het feest beginnen! Dat brengt toch wel rust 

Komende zondag een afscheidsdiner met de hele familie, dat was even besloten toen ik in Tsjechië zat , en dan nog een week tas in pakken en een Natres oefening. Al met al is de tijd gevlogen en heb ik nog best veel gewerkt. Hoezo ik kan niet stil zitten… Ik neem dan maar aan: dat is een goede eigenschap voor als ik in Australië aan het werk wil tijdens mijn rondreis ;)

Ik hou jullie op de hoogte!

  • 04 November 2014 - 16:28

    Els Van Der Kaaden.:

    Ziet er heel goed uit. Wij wensen je een hele goede reis en heel veel plezier in het verre Australie.
    Hou ons op de hoogte. Erg leuk om je zo te volgen. Groetjes en een knuffel van ons.
    \

  • 09 November 2014 - 19:06

    Gert:

    Goeie reis gewenst en geniet van alles wat je tegenkomt. Het is een unieke kans!

  • 10 November 2014 - 15:37

    Bert En Nelie:

    goede reis, en... hou ons op de hoogte:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6848

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 14 Mei 2015

Aussie here I come

Landen bezocht: